eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Deklaracja dostępności
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Żeromskiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Nadmierne koszty
Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Mariusz Thomas — mejlowo kgosp@sp3.reda.pl lub telefonicznie +48 586 78 30 89.
Każda osoba może złożyć wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej, bądź ich elementów. Wniosek powinien zawierać: • dane kontaktowe wnioskodawcy, • wskazanie, jaki element jest niedostępny, • sposób kontaktu preferowany przez osobę składającą wniosek, • ewentualnie propozycję alternatywnego sposobu dostępu. Wniosek można złożyć: • drogą elektroniczną (sekretariat@sp3.reda.pl), • osobiście w sekretariacie szkoły lub listownie (Szkoła Podstawowa nr 3 im. S. Żeromskiego ul. Brzozowa 30, 84-240 Reda) • telefonicznie (58 678 30 89) Szkoła ma 7 dni na zapewnienie dostępności żądanego elementu. Jeśli nie będzie to możliwe, w ciągu 7 dni wnioskodawca zostanie poinformowany o przyczynach braku możliwości realizacji żądania, alternatywnych sposobach dostępu do treści (np. kontakt telefoniczny, wersja w pliku PDF dostępna e-mailowo). Podmiot zapewni dostępność lub alternatywę w ciągu maksymalnie 2 miesięcy od złożenia wniosku.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo: zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu, wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie. Żądanie musi zawierać: dane kontaktowe osoby zgłaszającej, wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie, wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej. Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Szczegółowa informacja o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej:
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Żeromskiego w Redzie. Do budynku głównego prowadzą dwa wejścia (od strony ulicy Brzozowej i od ulicy Nowej, przy hali sportowej). Przy każdym znajduje się podjazd dla wózków. Mniejszy wolnostojący budynek posiada też przy wejściu podjazd dla wózków oraz zjazd przez furtkę od strony ulicy Parkowej. Budynek posiada jedno piętro ale bez windy. Można dostać się na piętro przy pomocy osób asystentów. Na parterze znajduje się specjalna toaleta dla osób niepełnosprawnych. Sekretariat i gabinet Pani Dyrektor znajdują się na parterze tuż przy wejściu głównym do szkoły.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W sekretariacie szkoły można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online (https://www.gov.pl/web/arimr/tlumacz-polskiego-jezyka-migowego). Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i głuchych oraz dostępna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00. Szkoła zapewnia sprzęt do obsługi online (laptop z kamerą, tablet). W budynku nie ma pętli indukcyjnych.